Klachten

De medewerkers van Tandheelkundig Centrum Kethel zetten zich in om u te voorzien van uitstekende mondzorg. Ondanks onze inzet kan het zijn dat u niet tevreden bent over uw behandeling of onze bejegening. Wij willen u vragen om uw onvrede zo snel mogelijk met ons te bespreken. Hiervoor maken wij met een aparte afspraak voor een gesprek. In dit gesprek proberen wij met u te zoeken naar een oplossing.

U mag ons bellen met de klacht, maar u mag de klacht ook mailen naar info@tckethel.nl of per post sturen. Wij zullen dan contact met u opnemen om een gesprek met u te plannen.

Informatiepunt en klachtenregeling

Als u onafhankelijk advies wilt, kunt u telefonisch contact opnemen met het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP, tel: 0900 2025012, € 0,90 per gesprek). Het TIP is opgericht door de beroepsorganisatie, de Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde (KNMT). Het is geen klachtenbureau, maar kan wel advies geven.

Als bovenstaande acties voor u niet tot een bevredigend resultaat hebben geleid, kunt u gebruik maken van de KNMT-klachtenregeling, waarbij wij zijn aangesloten. De KNMT kan bemiddelen of overgaan tot een formele behandeling van uw klacht en een uitspraak doen. Meer informatie kunt u hier vinden.